Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kabely jdou vysušit8-o Kdyby byl tunel v provozu, nejspíše by se tak vůbec nestalo:-/ Jinak to jsou jen ,,drobné střípky" z připravovaného gigatunelu pod značkou soutěžení o pořádání jisté olympiády8-o Metro skončilo v polích (olymp. potěmkin. vesnice), Maniny, jakási ,,aréna", severní obchvat a přemostění Vltavy, ze Suchdola(copak to by asi bylo potřeba). Ale jinak?Jojo, to mohlo bejt teprve mejdlo8-o;-O;-€;-D!Himaláje hadr:-/

0 0
možnosti
Foto

Já mám veden kabel k venkovnímu osvětlení a zvonku v zemi, hned vedle okapové roury. Už je tam 12 let a pořád drží. Je ovšem v chráničce.

Asi zažádám o patent a ten pak Metrostavu prodám.

Měl jsem dokumentaci ke Strahovskému tunelu (naše firma tam něco řešila), do toho měli projektanti Blanky juknout.

Tak ty "navlhlé" kabely se vymění (a to nebude zadarmo), a střelí se pod rukou kamarádům. Jsou-li tam vůbec nějaké.

0 0
možnosti
Foto

Spíš se ptejte, jak se tam ta voda dostala a zda se to může stát i za provozu.

Podle mě voda kvalitnímu kabelu neškodí (viz třeba podvodní čerpadla, která jseu běžně na krámech) škodí ale špatně zatěsněným rozvodným skříním.

A nebo to je malá domů pro nějakou firmu.

Neodpustím si malou historku. V Česku máme tři mobilní oprátory GSM. Já stavěl hlavně ten třetí Oskar.

A jednou jsme vyšlehli takový nižší stožárek na políčku vedle domku jedné paní. A ta mi radostně sdělovala, že dodavatelská firma tam položila dva napájecí kabely do jedné rýhy. Jeden prý záložní.

Smíchy jsem se neudržel, protože ty pozice na stožárech se běžně pronajímaly (Oskar to dělal, ti dva předtím moc ne) a dodavatelská firma tak už měla hotové položení kabelu, včetně zemních prací, pro případného nájemníka těch pozic.

A já dobře věděl, že pracují i pro něj a že tam ten další operátor bude "cobydup". A takto se dělají peníze nejen na Severu Čech.

1 0
možnosti
JK

Tuhle jsme s kamarádi vtípkovali, že si založíme stranu zla.

Myslím si, že na řešení Blanky podobným způsobem:

http://y2u.be/UYZoxY3sawE

bychom nalákali voliče eins zwei.

0 0
možnosti
OK

I když tunel není otevřen, jistě se na něm najde vhodné místo na pamětní desku. Pěknou, mramorovou, zlatým písmem popsanou. O tom, jak tento dárek Pražanům za nepatrný peníz nechal postavit největší z primátorů, Bémův Pavlík.

3 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 37,93
  • Průměrná čtenost 1800x
Před mnoha lety novinář, nyní ekonomický a mediální poradce.

Seznam rubrik