Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)....Názory nemění jen omezený na rozumu! Doba se vyvíjí a lidé s nimi. Něco jiného je zásady! Ty by měly být neměnné. Rv

0 0
možnosti

Aha, takže když Zeman řekl, že on své názory nikdy nemění, je "omezený na rozumu", seš ostrej, Stando, to se mi líbí.....R^

5 1
možnosti

Ve stenozáznamu jsem se nedočetl že by byl Zeman proti referendu. Cituji: " Proto bych chtěl varovat před nekritickýmspoléháním na referendum. Proto bych si přál,aby tento i budoucí parlament byl natolik inteligentní,aby k referendu - pokud možno - nemuselo dojít". Kdo chce pochopí.

1 2
možnosti

Já jsem to pochopil, pan prezident si zkrátka v souladu s lékaři myslí, že nejméně polovina obyvatel jsou "idioti", neschopní ani pochopit otázku v referendu, natož o ní kvalifikovaně rozhodnout.

2 1
možnosti
Foto

Před lety MZ prohlásil: "Jen idiot své názory nemění."

V době bližší současnosti MZ prohlásil: "Pane redaktore, já své názory neměním."

8 0
možnosti
Foto

Vidíte, že říká pravdu! ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 37,93
  • Průměrná čtenost 1800x
Před mnoha lety novinář, nyní ekonomický a mediální poradce.

Seznam rubrik