Diskuse

Vzteklý Miloš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Jestliže strany sestaví jakoukoliv většinovou koalici, pak uspokojí vůli většiny voličů. To je tak snadné k pochopení, že by tomu měl rozumět i pan Zeman.

6 0
možnosti
JL

Nevim, nevim ale moje pocty s vami nesouhlasi. Mate-li tri strany v koalici, kazda musi ustoupit 2/3 svych slibu. (prosim, jen pro lepsi pocty) Jak mohou byt volici kterekoliv 'koalicni' strany spokojeny, kdyz volili stranicky program (100%) a na konec strana jen 'doda' 33% slibu. Jaka ubohost.

2 0
možnosti
JL

Zeman kritizuje to co delal sam. Viz oposmlouva s Klausem.

4 0
možnosti
RH

Naopak v demokracii je to tak, že volič dá politikovi mandát, kterým na něj přenáší svá politická práva. Politik je pak povinen prosazovat zájem voliče skrze politickou moc. Pokud není schopen díky své politické neschopnosti získat moc, pak politik selhává. A není ani náhodou chybou ostatních politiků, že se k reálné moci dostanou, aby mohli vykonávat moc.

1 0
možnosti
Foto

Zemana muselo jistě rozladit fiasko jeho SPO ve Zlínském kraji, kde kandidovali tři významní představitelé prezidentské kanceláře včetně kancléře Mynáře. Prezident s nimi všemi přijel do Zlínského kraje několik dní před volbami a oni tam nakonec získají asi 2% hlasů. To je opravdu k naštvání a tak si aspoň trochu kopl do Bohuslava Sobotky a Miroslava Kalouska.

13 1
možnosti
JL

Zapomel, ze ve zlinskem kraji nema nikdy vyhrano.

0 0
možnosti
MS

Pokud volební zákon nezakazuje, aby byl vítěz voleb "vyautován" koalicí z poražených stran, není co řešit, ať se to Zemanovi líbí, či ne.

4 0
možnosti
PH

P87e10t85r 95H29a29l67í31k

11. 10. 2016 16:15

Hlavní zrada na svých voličích je, že se spojí s kýmkoliv, jen aby měli koryta. O ANO vůbec nejde (nevolil jsem je)

Když jsem před dávnou dobou u nás v Plzni volil ODS, aby se v kraji vládlo pravicově, tak se spojili s ČSSD. To jsem v bral jako zradu a víc je nevolím. A když vidím, že dělají pořád to samé jen kvůli korytům, tak je volit nebudu i nadále.

2 0
možnosti
JN

Podle vaší logiky byla i opoziční smlouva naprosto legální, protože ty dvě strany tehdy získaly víc hlasů, než ostatní. Tehdy zejména lidovci vykřikovali o zradě na voličích....

3 0
možnosti
VS

Až na to, že Zeman hovořil že stáhne kůži z ODS....;-D

1 1
možnosti
FV

Já vlastně nejsem moc hodný člověk. Jen ke svým blízkým. Takže Miloši Zemanovi přeji jen to nejhorší. Je mi nevolno kdykoliv čtu nebo slyším ty jeho pitomé, sebestředné, arogantní, prolhané a hloupé žvásty. Mám ho už plný zuby, mám na něj alergii. To je můj coming out. :-)

12 3
možnosti
FV

...pitomé a hloupé... stačilo jedno z těch slov. Až tak jsem se rozvášnil. :-)

1 1
možnosti
PN

P14e72t55r 96N52ě46m61e15c

11. 10. 2016 15:42

Tak, tak - nechápu proč třeba dle starého hradního pána není "podraz na voličích" koalice ANO-ČSSD-ODS. Tři naprosto rozdílné spolky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 37,93
  • Průměrná čtenost 1800x
Před mnoha lety novinář, nyní ekonomický a mediální poradce.

Seznam rubrik