Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

opravdu dobře vystižené. R^ Hlavně to shrnutí, co po něm zůstane pro citace následujícím generacím. Opravdu, nechat to tak. Tady už zjevně kulhá i věčné adorační kvičení, jak je to muž inteligentní. Inteligentní muž - ten kalkulativní inteligentní, si inteligentně spočítá, co po něm zbyde, aby jako ksicht v čítance, ve slovníku, v dějepisu, jednou, až nebude, měl vedle své fotky černo z písmen, která budou vyzdvihovat přínos. MZ není už ani inteligentní v kalkulu pro své plus.

Mně jediné, co přijde dobré, aby se veřejnoprávní Česká televize stala skutečně veřejnoprávní a Rada pro vysílání se stala demokratickou. A jako taková vpodstatě zatrhla veškeré přenosy, kde se on zjeví. Důvod velmi pádný tu je. A to píšu jako ta, která ještě před dvěma roky psala horlivý blog, jak je pro mladé lidi důležité vidět všechny ty opravdové hrdiny, vědce, co je má televize spravedlivě vytáhnout na světlo. Je mi to líto.

6 1
možnosti
Foto

doplním... předávání státních vyznamení... kupříkladu

2 1
možnosti
MB

S náboženskou otázkou a MIlošem Zemanem - Jsem zcela vyrovnán! Zatímco u prvního tématu si hledám cestu "K" - U druhého tematu jsem dávno na cestě "OD":-)

4 1
možnosti
Foto

Pěkně shrnuto.

Za poslední dva dny na blogu mám dojem, že podstatná část blogerů již na to přišla. (tedy "do not feed Zeman").

Souhlasím i s Vaším názorem na trolling.

R^

17 1
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 37,93
  • Průměrná čtenost 1800x
Před mnoha lety novinář, nyní ekonomický a mediální poradce.

Seznam rubrik